loading...
جهان اس ام اس | منبع اس ام اس جدید | فقط رمان ,فقط اس ام اس | منبع رمان های جدید | فقط رمان ,شهر رمان | منبع اس ام اس جدید | فقط رمان.
جهان اس ام اس

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُ


بخش عکس ها سایت به آدرس، worldimage.ir راه اندازی شد.

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است.

بهترین حالت نمایش با مرورگر فایر فاکس (FireFox) می باشد.

جهت حمایت از ما در سایت عضو شوید.

طرفداران لطفا سایت رو با عنوان جهان اس ام اس لینک نمایند.


اس ام اس های خود را برای ما بفرستید تا در سایت نمایش داده شوند.

به بهترین ها کارت شارژ 1000 تعلق میگردد.

اگر  اس ام اس های زیادی ارسال بشه .جایزه ها بیشتر میشه

شماره ی ارسال 09376417852


افشین بازدید : 8 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

حالم حال گرگی است که خداوند توبه اش را پذیرفته ولی مردمان میگویند : توبه گرک مرگ است !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
هـــی روزگــــار
من بـه درکــــــ
خــودت خــســتــه نـــشــدی
از دیــدن تــصـویــر تــکـراریــه
درد کــشـیـدن مـن
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
گریه را اگر می شد کُشت
می کشتم
که تو آنقدر نخندی به چشمان خیس من !
و من
نکوبم سرم را به دیوار سادگی مُدام
که چرا عاشقت شدم ؟
چرا ؟!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ
ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ …
ﻣﺜـﻞ ﺩﯼ , ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ , ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ
ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــﺎﻥ
ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ
ﺁﺭﺯﻭﻫـــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ
ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ ….
ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــدنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕﯿــﻦ
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ ..
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
میخواستم بگویم، بجای پابوس بگذار به آغوشت بیایند …
دیدم هیچ کس از آغوش باز خیری ندید
به هر که محبت کردیم، نتیجه اش جز توهم خود بزرگ بینی نبود
حرفم را با تلخی یک دنیا فکر بلعیدم و چیزی نگفتم
گفتم بگذار به همان پابوست بیایند
که این جماعت گرگ لیاقت آغوش ندارند
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
به خدا گفتم از من در برابر دشمنانم محافظت کن ….
و من شروع کردم به از دست دادن دوستانم
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ساعت های نبودنت روی مچم بسته نمیشود ، حلقه می شوند دور گردنم !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ “ﮔﯿﺮ” ﺑﺎﺷﻪ ، ﮐﻞ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﻭ “ﻧﺦ ﮐﺶ” ﻣﯿﮑﻨﻪ …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
جدایی نادر از سیمین “اسکار” میگیرد و جدایی تو از من “جانم” را …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
هزار کلمه بر جای خالیت ریختم اما پر نشد ؛ به گمانم جایت بینهایت خالیست !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
الان که این را می نویسم ساعت دقیقا راس نبودن توست ؛ تو هر موقع دلت خواست بخوان …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
سوم
هفتم
چهلم
سال
چند سال دیگر باید عزادار نبودن هایت باشم …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
خدارو شکر بعد این همه زندگی منم یه چیز شدم :
“فراموش”
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
وقتی رفتی ، نه بزار مثبت فکر کنم …
وقتی آمدی برایم فاتحه بخوان !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
دلم شور میزند !
میترسم صبح که بیدار میشوم از قاب عکست هم رفته باشی …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
کاش هنوز بچه بودیم ، لااقل شبها عروسک بغل میکردیم تا خوابمان ببرد !
حالا گوشی را و یک دُنیا انتظار …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
جز تو آرزویی در دل ندارم ؛ ای کاش دلی هم نداشتم تا اینگونه آرزو به دل نبودم …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
این زندگی به یک “تو” نیاز دارد ، خواهش میکنم پیدا شو …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
حرفها سه دسته اند :
دسته اول : گفتنی ها
دسته دوم : نوشتنی ها
و دسته سوم : قورت دادنی ها
دو تای اول سبکت می کنند ، سومی سنگینت …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
نیستی و من پرم از لحظاتی که مملو از توست …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
از کهنگی این خانه عبور کن ، بگذار سهم من از این دیوار ترک خوردن باشد !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
دارم شکست میخورم ، کسی میل ندارد ؟
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
این قصه از ابتدا به سر آمده بود ؛ فقط در این میان کلاغی آواره شد !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
چنان دستانم از گره های دستانت تهی گشته که من این یخ زده ها را “ها” میکنم از تنهایی هر شب..
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
حتی اگر کفش تنگ باشد زخم می کند وای به روزی که دل تنگ باشد.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
دلم تنگ میشود…
چشمانم باران میخواهد…
خدایا…
فرو بردن این همه بغض…
روزه را باطل نمیکند؟
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
از این خیابونا هر وقت رد میشم
دیونه‏تر میشم بی حد و اندازه
باور کن این روزا هر چی که میبینم
فکر منو داره یاد تو میندازه
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
من به قلبم افتخار میکنم
با آن بازی شد, زخمی شد,
به آن خیانت شد, سوخت وشکست,
اما به طریقی هنوز کار میکند…
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
یک بار که تنها بمانی
یک بار که بشکند دلت
غرورت
اعتمادت
همین یک بار ها کافیست
تا یک عمر
از پشت نگاهی ترک خورده به آدمها بنگری…!
انقدر تیز و برنده میشوی که
باید
تابلوی ورود ممنوع
را به خودت نصب کنی…!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺷﺪﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺳﯿﻨﻪ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ!..
ﺗﻤﺎﻡ ﺭﺍﻩ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻏﻮﺷﺶ ﺩﻭﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ﺩﻟﻢ ﺷﻮﺭﻣﯿﺰﻧﺪ…
ﻧﮑﻨﺪﺍﯾﻦ ﺷﺒﻬﺎ ﮐﺴﯽ ﻫﻢ ﺗﻮﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﮐﻨﺪ…
ﻧﮑﻨﺪ ﺩﻋﺎﯾﺶ ﻣﺴﺘﺠﺎﺏ ﺷﻮﺩ…
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
حال و روز زندگی من را،
وقتی نباشی یک کلمه توصیف می کند
الفاتحه…
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
نگران نباش…
خوب می دانم با حسرت نبودنت چگونه تا کنم
فقط برایم بنویس
هنوز هم لبخند میزنی…؟!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
مثل تار موهایش...
این بار
دوستت دارم هایم را
پشت گوشش انداخت…
و…
رفت!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
بی تو نه صدا مونده نه آواز
نه اشک غزل نه ناله ساز
بالی اگه هست از جنس کوهه
از رنگ خاک و حسرت پرواز…
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
گریه آخر شب هایم انگار کافی نبود …
این روزها به یاد صبح بخیر گفتنهایت اول صبح ها هم گریه میکنم !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
دنـــــیـــــــا :
بازی هایت را سرم درآوردی
گرفتنی ها را گرفتی
دادنی ها را ندادی
حسرت ها را کاشتی
زخم ها را زدی
دیگر بس است چون چیزی نمانده ، بگذار بخوابم …
محتاج یک خواب بی بیدارم !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
گاهی وقت ها تو زندگی میرسی به یه جایی که بن بست نیست اما دیگه مقصد نداری !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
من بازمانده یک داستان پر دردم ، همان یکی که همیشه بود کنارِ یکی که هیچوقت نبود …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺖ ﺑﻮﺩ ، ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻐﻀﺶ ﺗﻮ ﮔﻠﻮﺕ …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ببین ، ﺳﺮﺍﻍ ﻣﺮﺍ ﻫﯿﭽﻜﺲ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ ﻣﮕﺮ ﻛﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ، ﻏﺼﻪ ﺍﯼ ، ﻏﻤﯽ !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
همه بدهی هایم را هم که صاف کنم به دلم مدیون میمانم برای تمام “دلم میخواست های” بی جواب مانده ام !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
خواب مرا نمی برد ، تو را می آورد بی آنکه باشی …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
دل بسته ام به پاییز ، شاید دوباره از سر مهر بیایی !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ایستاده ام ، بگذار سرنوشت راهش را برود …
من همین جا کنار قولهایت ، درست روبروی دوست داشتنت و در عمق نبودنت محکم ایستاده ام !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
فردا هم می آید اما تو نمی آیی ؛ من به تکرار روزهای تلخم عادت دارم !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
باور کن من تنهاترین ضمیر دنیاست و او خوشبخت ترین ضمیر دنیا چون تو را دارد !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ، ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺍﺯ ﻃﻌﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﺁﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ !
ﺑﺎﻭﺭ کن ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﮕﻮﯾﯽ که “ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ” ﺁﺭﺍﻣﺘﺮ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﯽ ﺁﯾﻢ …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
مانند هوای شهر تهران شده ام ؛ باران زده ای که همچنان آلوده است …
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
من همان اتفاقم که افتاد و شکست !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
بیزار میشوم از روزگار که گاهی جایی یا جایگاهی را خالی میکند ؛ به گمانم حتی به ذهنش نمیرسد که جای بعضیها را نمیتوان پر کرد !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
این روزها کسی به خودش زحمت نمی دهد یک نفر را کشف کند !
زیبایی هایش را بیرون بکشد …
تلخی هایش را صبر کند …
آدمهای امروز ، دوست های کنسروی می خواهند !
یک کنسرو که درش را باز کنند و یک نفر شیرین و مهربان
از تویش بپرد بیرون !
و هی لبخند بزند و بگوید :
” حق با توست “
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
تلخ میگذرد …….
این روزها را میگویم
که قرار است
از تو
که آرام جان لحظه هایم بوده ای
برای دلم
یک انسان معمولی بسازم ……
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
خــدایــا!
در گــلــویــم ابــر کــوچــکــی اســتــ
کــه خــیــال بــارش نــدارد.
مــیــشــود مــرا بـغـل کــنــی؟!؟
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
سردش بود!
دلم رابرایش سوزاندم…. گرمش شد با خاکسترش نوشت… خداحافظ
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم؟
با غم انگیز ترین حالت تهران چه کنم؟
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
صدای خرد شدن برگها را در زیر پاهایم دوست دارم؛
راستی خرد شدن آدم ها هم به همین زیباییست؟؟؟
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
دلم تنگ میشود…
چشمانم باران میخواهد…
خدایا…
فرو بردن این همه بغض…
روزه را باطل نمیکند؟
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
چه حرف
بی ربطیست
که مرد
گریه نمی کند!
گاهی آنقدر بغض داری…
که فقط
باید مرد باشی
تا بتوانی گریه کنی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پیامک های شما
فرزانه خانم از اصفهان
با اينکه در حوالي چشمم ندارمت/اما هميشه کنج دلم دوست دارمت...
alale از کرج
يادت باشد صبرت که تمام شد نرو...معرفت تازه از ان لحظه شروع مي شود!
سميرا خانم از مشهد
چگونه بفرستم "باورم"را برايت که باور کني از ياد بردنت کار ما نيست.
رويا خانم از تبريز
به خدا خرابتم نزار هر کي از کنارم رد ميشه بگه اين خراب شده مال کيه؟
آرش اورنگي،استان خوزستان،شهرستان ايذه
در هر ورق زمان نوشته ام"بيادت ميمانم"حتى اگر هزار صفحه.از تو دور باشم!
علي اسميت
فاحشه کسي است که از همخوابگي با بزغاله هم نگذشته است ولي دختره باکره اي راطلب ميکند
علي اسميت
فاحشه کسي است که از همخوابگي با بزغاله هم نگذشته است ولي دختره باکره اي راطلب ميکند
علي اسميت
چگونه درگيرت نباشم ؟!?وقتي !?'فندک' يادگاريت 'سيگاريم' ميکند!علي اسميت اصفهان
م از شاهرود
عجيب است درياهمين که غرقش مي شوي توراپس ميزند،مثل خيلي ازآدمها..
م از شاهرود
هر وقت در عرصه زندگى دچار ترديد شدى،بدان كه خودت را براى شكست خوردن آماده كرده اى.
Soheil93 از فولادشهر
پشت درياي دلم،شهريست که يک دوست درآن جادارد... هرکجاهست،به هرفکر،به هرحال،به هرکار،عزيزاست،"خدايا" تونگهدارش باش
فرزانه خانم از اصفهان
گاهي پروانه ها هم اشتباه عاشق ميشوند....به جاي شمع،گرد چراغهاي بي احساس خيابان ميميرند!!!.
کاربر Eli_elena از تهران
هيچ وقت از دوست داشتن انصراف نده! حتي اگه کسي بهت دروغ گفته باشه بازم بهش فرصت بده چون روزي فرا مي رسه که خودت محتاج فرصت دادن ديگران مي شي!

پيامک هاي خود را براي ما ارسال نماييد
تا با نام شما در سايت قرار دهيم لطفا اخر پيامک نام و اسم شهر خودتون رو ذکر کنيد : 09376417852

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 2,713